| تعداد دورهها | 5 |
| تعداد شمارهها | 19 |
| تعداد مقالات | 140 |
| تعداد نویسندگان | 306 |
| تعداد مشاهده مقاله | 80,978 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 47,593 |
| نسبت مشاهده بر مقاله | 578.41 |
| نسبت دریافت فایل بر مقاله | 339.95 |
| ----------------------------------------- | |
| تعداد مقالات ارسال شده | 374 |
| تعداد مقالات رد شده | 181 |
| درصد عدم پذیرش | 48 |
| تعداد مقالات پذیرفته شده | 141 |
| درصد پذیرش | 38 |
| زمان پذیرش (روز) | 94 |
| تعداد پایگاه های نمایه شده | 10 |
| تعداد داوران | 185 |
فصلنامه فناوری و دانشپژوهی در تعلیم و تربیت
نشریه فناوری و دانشپژوهی در تعلیم و تربیت طبق مجوز شماره 85732 مورخ 1400/03/10 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طبق نامه شماره 7/47857/د به مدیر کل محترم دفتر سیاستگذاری و برنامهریزی امور پژوهشی وزارت علوم، موفق به کسب درجه نشریه علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید و پذیرای مقالات رشتههای علومتربیتی با محوریت فناوری و دانشپژوهی در تعلیم و تربیت می باشد.
با توجه به ماموریت و نقش دانشگاه پیامنور در فرآیند رشد و ارتقاء آموزش عالی کشور خط مشیهای این فصلنامه عبارت است از:
1- انتشار به موقع مقالات علمی حاصل از پژوهشهای محققان در حوزه فناوری و تعلیم و تربیت
2- نهادینه کردن و ایجاد زمینه لازم برای انتشار یافتههای پژوهشی منتج از پایاننامهها و رساله های تحصیلات تکمیلی و مراکز پژوهشی در حوزه فناوری و تعلیم و تربیت
3- ارتقاء سطح پژوهش در زمینههای مرتبط با فناوری و تعلیم و تربیت
4- رفع نیازهای علمی و پژوهشی در حوزه فناوری و تعلیم و تربیت
5- ایجاد ارتباط میان پژوهشگران حوزه فناوری و تعلیم و تربیت
6- دستیابی به سطح کیفی مورد تأیید نهادهای علمی داخلی(ISC) و بینالمللی (ISI) در حوزه تخصصی نشریه
محورهای فعالیت نشریه:
_ فناوریهای جدید و آموزش و یادگیری مجازی، الکترونیکی و ترکیبی
_ هنجاریابی و بومیسازی ابزارهای مرتبط با یادگیری مجازی و الکترونیکی
_ آموزش از دور، آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی
- دانش مربوط به فناوری و دانشپژوهی در تعلیم و تربیت
- ارزیابی کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت
- روشهای نوین آموزش و ارزشیابی در تعلیم و تربیت
- گسترش دانش برنامهریزی و کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت
- چالشها و روشهای مبتنی بر فناوری در تعلیم و تربیت و ارائه راه حلهای مناسب
- انتشار یافتههای نظری و عملی، مدلها و دستاوردهای در زمینههای مختلف با تمرکز بر فناوری و دانشپژوهی در تعلیم و تربیت
- ارائه روشهای تحقیق معتبر و ایجاد یک شبکه تعاملی بین محققان و دانش پژوهان دانشگاهی
- تلفیق نظریه و عمل و فناوری و تعلیم و تربیت در هزاره سوم
- تدریس آنلاین و تحولات مدیریت مدرسه و کلاس درس
نویسندگان محترمی که برای پرداخت هزینه پذیرش و انتشار مقالات با مشکل در سامانه پرداخت مواجه هستند لطفاً از مرورگر فایرفاکس برای واریز هزینهها اقدام فرمایند.
10.30473/t-edu.2025.70887.1139
محمدرضا جبارمهر؛ نصیبه پوراصغر
10.30473/t-edu.2025.72360.1198
خدیجه نورانی؛ شهلا روشنی؛ محمدرضا مرادی
10.30473/t-edu.2025.72037.1165
معصومه السادات ابطحی؛ پروانه فتحعلی بیگی
10.30473/t-edu.2025.75085.1298
زبیر صمیمی؛ مهدیه قاضی
10.30473/t-edu.2025.75229.1304
سیروس قنبری؛ کبری خباره؛ محمد نوروزی
10.30473/t-edu.2025.74239.1268
مصطفی باقریان فر؛ سیده مریم حسینی لرگانی؛ مهران عزیزی محمودآباد
10.30473/t-edu.2025.74955.1288
حسین شکوهی فرد؛ صدیقه گرامیان؛ محمدعلی رستمی نژاد