انجمن فناوری آموزشی ایران

فصلنامه فناوری و دانش‌پژوهی در تعلیم و تربیت در راستای، بهره‌مندی از نتایج پژوهش‌های محققین و دانشمندان کشور که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند در سال 1399 با پیگیری‌های جناب آقای دکتر اکبر جدیدی محمدابادی به عنوان مدیر مسئول فصلنامه موفق به اخذ مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85732 شد.

 دبیرخانه این فصلنامه در حال حاضر در دانشگاه پیام نور استان کرمان قرار دارد و کلیه فرایندهای دریافت تا چاپ مقالات در این دانشگاه انجام می‌شود.

 

محورهای پذیرش مقاله

_ فناوری‌های جدید و آموزش و یادگیری مجازی، الکترونیکی و ترکیبی

_ هنجاریابی و بومی‌سازی ابزارهای مرتبط با یادگیری مجازی و الکترونیکی

_ آموزش از دور، آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی

- دانش مربوط به فناوری و دانش‌پژوهی در تعلیم و تربیت

- ارزیابی کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت

- روش های نوین آموزش و ارزشیابی در تعلیم و تربیت

- گسترش دانش برنامه ریزی و کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت

- چالش ها و روش های مبتنی بر فناوری در تعلیم و تربیت و ارائه راه حل های مناسب

- انتشار یافته های نظری و عملی، مدل ها و دستاوردهای در زمینه های مختلف با تمرکز بر فناوری و دانش‌پژوهی در تعلیم و تربیت

- ارائه روش های تحقیق معتبر و ایجاد یک شبکه تعاملی بین محققان و دانش پژوهان دانشگاهی

- تلفیق نظریه و عمل و فناوری و تعلیم و تربیت در هزاره سوم

- تدریس آنلاین و تحولات مدیریت مدرسه و کلاس درس