اسدی، سید صالح و مجیدی، مجید و ابراهیم خانی، لیلا. (1394). بررسی عوامل مقبولیت و محبوبیت معلم در متون اسلامی، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران.
بنی اسدی، طیبه. (1394). «کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با توسعه حرفهای دبیران دوره متوسطه دوم شهر بیرجند». پایاننامه کارشناسیارشد. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند.
تقیپور ظهیر, علی, توکلی, رؤیا. (1390). بررسی رابطه ذهنیت فلسفی مدیران با عملکرد دبیران مدارس متوسطه آموزش و پرورش منطقه 4 تهران. مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی, 4(1), 63-80.
رجبیان احسان، الوانی سید مهدی. (1399). ارائه مدل بهرهوری معلمان با رویکرد رفتار سازمانی مثبت در وزارت آموزش و پرورش. فرایند مدیریت و توسعه. ۱۳۹۹; ۳۳ (۲):۲۲۹-۱۹۳
رجبیان احسان، الوانی سید مهدی، عطایی محمد، حمیدی ناصر. (1400). طراحی مدل ساختاری تفسیری بهره وری معلمان با رویکرد رفتار سازمانی مثبتگرا در وزارت آموزش و پرورش. فصلنامه علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت. ۱۴۰۰; ۳۷ (۱):۱۴۶-۱۲۱.
رستگار, عباسعلی, موسوی داودی, سید مهدی, همتی, امین, رئوفی, مصطفی. (1400). تحلیل بهرهوری نیروی انسانی در بخش صنعت با رویکرد اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه: شهرک صنعتی سمنان). مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی, 5(17), 7-34.
رستگاری مهر بابک، زاهدی عاطفه، محبوبی محمد، اسدی معصومه، عشافلی راضیه، ابرازه علی. (1400). رابطه پاسخگویی و کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با اعتبار سازمانی در بیمارستانهای دولتی. ابنسینا. ۱۴۰۰; ۲۳ (۳):۴۲-۳۳.
صادقی نسب, عرفا نه, نقشبندی, سید صلاحالدین, رضایی, مونا. (1398). نگاشت مدل تأثیر ابعاد تفکر استراتژیک بر اعتبار سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتارهای سیاسی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان. فصلنامه علوم ورزش, (بی تا).
صفری, اکرم, عبدالهی, بیژن, نوه ابراهیم, عبدالرحیم, زین آبادی, حسن رضا. (1397). بررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمانهای آموزشی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(35), 269-290.
غلامی نوقاب, محمدحسین, پور شافعی, هادی, شاهطالبی حسینآبادی, بدری. (1398). بررسی مولفههای مؤثر بر رشد حرفهای معلمان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 13(2), 167-181.
فرشباف رودبار جمشیدی, مهلقا, کهندل, مهدی, خدایاری, عباس. (1397). رابطه رشدحرفهای با بهره وری آموزشی دبیران تربیتبدنی. فصلنامه علوم ورزش, 10(32), 93-110.
گودرزوند چگینی، مهرداد و خاکپور، امین و رحمانی، وحید (1400)، تعیین رابطه بین رشد حرفهای و هوش اخلاقی با بهره وری کارکنان اداره امور مالیاتی استان اردبیل، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام، تهران.
محمدی، مرجان و کریمی، محمد. (1397). بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان محبوبیت سازمان با استفاده از مدل دنیسون (مطالعه موردی: اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان)، دوازدهمین همایش سیاستهای مالی و مالیاتی ایران، تهران.
موسوی، سید سروش و قیاسی، مجتبی و خدایاری، محمد عظیم. (1396). بررسی تأثیر و نقش برند کارفرما بر ایجاد حس اعتبار سازمانی، اولین همایش حسابداری، مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی، ملایر.
Driel, V. Jan, H & Berry, A. (2012). Teacher professional development focusing on pedagogical content knowledge. Educational Researcher, (1)4, 26-28.
Farshbaf Roodbar Jamshidi, M & Kohandel, M & Khodayari, A. (2018). The causal relationship between professional growth and organizational maturity with educational productivity of educators (Case study: Bushehr province). Iranian journal of educational socilogy, 1(8), 147-161.
Garet, M.S. Porter,A. C. Desimone, L. Birman, B. F & Yoon, K. S. (2020). What makes professional development effective, Results from a national sample of teachers, American educational research journal, 38(4), 915-945.
Harris, D. N & Sass, T. R. (2014). Skills, productivity and the evaluation of teacher performance. Economics of Education Review, 40,183-204.
Havery, C. Townsend, L. Johnson, A & Doab, A. (2019). Professional development for teachers of nursing students for whom English is an additional language: A reflection on practices. Nurse Education in
Practice, 38, 52-58.
Kyndt, E. Gijbels, D & Grosemans, I. (2016). Teachers’ everyday professional development: Mapping informal learning activities, antecedents, and learning outcomes. Review of Educational Research, 201, 1-40.
Tan, A. Chang, C & Teng, P. (2015). Tensions and dilemmas in teacher professional development. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 174, 1583-1591.