اولسون، میتو و هرگنهان، بی. آر. (2005). مقدمه ای بر نظریه های یادگیری. ترجمه علی اکبر سیف. تهران: انتشارات دوران. چاپ هشتم.
آزادی، مهران؛ غلامی، بهاره؛ نصیرپور، حسین و سوری، زهره. (1394). « تاثیر تکالیف الکترونیکی بر عملکرد دانش آموزان در درس ریاضی». کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما.
بازرگان، زهرا، (1395). باز مدرسه، باز هم تکلیف شب!؛ تکلیف شب: دغدغه همیشگی دانش آموزان، والدین و مدرسه، مجله پیوند، شماره 440.صفحه 12-18.
سیف، علی اکبر. (1382). روش های یادگیری و مطالعه. تهران: انتشارات دوران. چاپ دوم.
سیف، علی اکبر. (1386). روانشناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری و آموزش. تهران: انتشارات آگاه. چاپ ششم.
سیف، علی اکبر. (1392). روانشناسی پرورشی. تهران: انتشارات دوران.
شیربگی، ناصر و وکیلی، ناهید. (1392). « بررسی نگرش دانش آموزان به تکلیف درسی و ارتباط آن با راهبردهای مدیریت تکالیف». مجله مطالعات آموزش و یادگیری. 5(2): 87-112.
فردوس فر، شیوا. (1393). تاثیر کار پوشه الکترونیکی بر استقلال یادگیری، درک مطلب خواندن و درک مطلب شنیداری زبان آموزان غیر انگلیسی زبان. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران مرکزی.
مهتدی، سمیه و آتشک، محمد. (1393). « اثر بخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی». پژوهش در برنامه ریزی درسی. سال یازدهم، شماره 16
نقدی، پریوش. (1393). تاثیر تکالیف الکترونیکی بر میزان یادگیری – یادداری درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاه.
نورا، ایرج. (1385). بررسی و مقایسه میزان دسترسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان مدارس دولتی مقطع متوسطه نظری شهر تهران در سال تحصیلی 83-1384. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبایی.
Alquraini.H, Alhashem A, Shah M, ChowdhuryR.)2007) nurses' attitudes towards the use of computerized health information
systems in Kuwaiti hospitals. Journal of AdvancedNursing2117;57(4):375-81.
Azmitia, M & Cooper, C. R. (2001). Good or bad? Peers and academic pathways of latino and European American youth in schools and a community college outreach program, Journal of education of students placed at risk, 6(1-2), 45-71.
Barrow, L. Markman, L & Rouse, C. E. (2009). Technology’s edge: The educational
benefits of computer-aided instruction. American Economic.
Cooper, H. Lindsay, J. J. Nye, B & Greathouse, S. (2007). Relationships between attitudes about homework, the amount of homework assigned and completed, and student achievement. Journal of Educational Psychology, 90, 70-83.
Cooper, H. Robinson, J & Patall, E. (2006). Does Homework Improve Academic Achievement? A Synthesis of Research, Review of Educational Research, 76(1), 1-62.
Horton, W. (2003) Effective TeChing Of Science. Edinburgh: Scottish Council for Research in Education.
Jaschik, S. (2010). Educause constituent groups online and face to face discussions on topics of interest. Retrieved from http://www.educause. edu
Jorj, Z. (2005). Instructional design and e-learning: Examining learners' perspective in Malaysian institutions of higher learning. Campus-Wide Information Systems, 26(1), P. 4-19.
Mayer, R. (2002). Multimedia learning. Cambridge University Press.