آقایی، پریسا، نیکآیین، زینت، گنجویی، فریده اشرف (2022). تعیین تاثیر نوآوری در پذیرش تغییر جامعه معلمان تربیتبدنی مدارس نظام جمهوری اسلامی ایران. ماهنامه جامعهشناسی سیاسی ایران، 5(11)، 1158-1169.
ابراهیمپور، حبیب، حسیننژاد، نادر، نعمتی، ولی(1394). تقیپور، فریدون. بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه معلمان. مجله روانشناسی مدرسه، 4(1). 21-7.
نادی، محمدعلی، حقشناس، زهرا، خورسندی، الهام (2022). تحلیل رابطه ساختاری بین ادراک از رهبری دانشمحور و عملکرد نوآورانه با نقش میانجی عملکردهای مدیریت دانش معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان. مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،11(3)، 266-241.
تقوایی یزدی، مریم (2021). رابطه مدیریت دانش با تعالی سازمانی و نوآوری سازمانی در مدیران مدارس. فصلنامه مطالعات مدیریت و رهبری در سازمانهای آموزشی، 1(1).34-44.
جعفری، مصطفی، نورانیپور، الهام (1387). الگوهای معماری مدیریت دانش، تدبیر، شماره، 201. 55-49.
حسینی، سیداحمد، مهدیون، روحالله، قاسمزاده، ابوالفضل. (1399). نقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای معلمان بر عملکرد شغلی آنان، نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات، شماره 2. 42-17.
خسروی، حسین، طاهرپور، فاطمه، پورشافعی، هادی (1398). نقش نشاط کاری در رفتار نوآورانه با توجه به میانجیگری سرمایه روانشناختی در معلمان دوره ابتدایی شهر بیرجند. مجله مطالعات روانشناسی تربیتی، 16(36). 29-50.
رزاقی، محمد، بلوچ، سلیم، مهاجران، بهناز (1401). نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 8(1)، 359-392.
تولائی، حمیدرضا، شیروانی، علیرضا، دلوی، محمدرضا. (2021). طراحی و آزمون مدل راهبردهای سرمایه انسانی مبتنیبر تحول و چشمانداز فناوری دیجیتال؛ شناسایی پیامدهای شناختی، رفتاری و عملکردی در سطح فرد، گروه و سازمان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، 11 (1)، 55-70.
عابدینی، هاجر، رهنورد، فرجاله، قهرمانی، علی اکبر (1400). بررسی اثر شایستگیهای دیجیتالی بر عملکرد کارکنان دانش با تحلیل نقش تعدیلگری جو نوآورانه، فصلنامه آموزش و بهبود علوم انسانی، 5(2)، 90-70.
قنبری، سیروس، احمدی، محسن (1401). نقش رفتارشهروندی فردی در نوآوری سازمانی مدارس با میانجیگری تسهیم دانش در معلمان دوره ابتدایی. فصلنامه مدیریت و چشمانداز آموزش، 4(3)، 140-164.
حسینی، احمد، مهدیون، روحالله، قاسمزاده علیشاهی، ابوالفضل (2020). نقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 6(2)، 17-42.
مسلمی، مهسا، رسولی، مجتبی، محمدی، سعید (1398). بررسی رفتارهای نوآورانهی معلمان و راهکارهای بهبود خلاقیت معلمان (قسمت دوم:مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه انگوران، استان زنجان)، چهارمین کنفرانس بینالمللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی، اصفهان.
Asbari, M., Wijayanti, L. M., Hyun, C. C., Purwanto, A., & Santoso, P. B. (2019). Effect of tacit and explicit knowledge sharing on teacher innovation capability. Dinamika Pendidikan, 14(2), 227-243.
Blaique, L., Abu Salim, T., & Mir, F. A. (2023). Does human capital mediate the relationship between digital competence and service innovation capability? Evidence from the UAE during covid-19 pandemic. International Journal of Innovation Science.
Choi, Hyun-Ju , Jong-Chang Ahn, Seung-Hye Jung & Joon-Ho Kim (2020) Communities of practice and knowledge management systems: effects on knowledge management activities and innovation performance, Knowledge Management Research & Practice, 18:1, 53-68, DOI: 10.1080/1477 8238.2019.1598578.
Garzon Artacho, E., Martínez, T. S., Ortega Martin, J. L., Marin Marin, J. A., & Gomez Garcia, G. (2020). Teacher training in lifelong learning—The importance of digital competence in the encouragement of teaching innovation. Sustainability, 12(7), 2852.
Helmy, I., Adawiyah, W. R., & Setyawati, H. A. (2020). Fostering frontline employees’ innovative service behavior: the role of workplace friendship and knowledge sharing process. Organizacija, 53(3), 185-197.
Hubschmid-Vierheilig, E., Rohrer, M., & Mitsakis, F. (2020). Digital competence revolution and human resource development in the United Kingdom and Switzerland. The Future of HRD, Volume I: Innovation and Technology, 53-91.
Huu, P. T. (2023). Impact of employee digital competence on the relationship between digital autonomy and innovative work behavior: A systematic review. Artificial Intelligence Review, 1-30.
Kargar Shouraki, M., Vares, H., & ghaffari, A. (2022). Digital Sustainability Competencies of Business Leaders to Implement Industry 4.0. Iranian journal of management sciences, 17(67), 103-133.
Casillas Martín, S., Cabezas Gonzalez, M., & Garcia Penalvo, F. J. (2020). Digital competence of early childhood education teachers: attitude, knowledge and use of ICT. European Journal of Teacher Education, 43(2), 210-223.
Preacher, K. J., Hayes, A. F. (2008). Asymptotic and resampling strategies for assessing and comparing indirect effects in multiple mediator models. Behavior research methods, 40(3), 879-891.
Torchia, M., Calabro, A., Gabaldon, P., & Kanadli, S. B. (2018). Women directors contribution to organizational innovation: A behavioral approach. Scandinavian Journal of Management, 34(2), 215-224.
West, M.A. Farr, J.L. (1990). "Innovation and Creativity at Work: Psychological and Organizational Strategies". Social Behavior, No. 4, PP 173-184.
Yu, J., Moon, T. (2021). Impact of digital strategic orientation on organizational performance through digital competence. Sustainability, 13(17), 9766.