افراخته، فائزه (1400). بررسی رابطه اضطراب کرونا ویروس با میزان بهزیستی روانشناختی، استرس، اضطراب و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور یاسوج، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیامنور استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز پیامنور یاسوج.
ساعتچی، محمود (1397) .روانشناسی بهره وری، انتشارات نشر ویرایش، تهران.
سلیمی، هادی؛ عابدینی، سمیه؛ قاسمی، نیکو (1399). ساخت و اعتباریابی مقیاس استرس کرون
متناسب با سبک زندگی ایرانی. uRL: http://quranmed.com/article-1-421.
شاهوردی پور جلفان، حدیقه (1400). بررسی رابطه بین خوش بینی و انعطاف پذیری روانشناختی با استرس کرونا، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیامنور قم.
شمالی احمدآبادی، مهدی؛ برخورداری احمدآبادی، عاطفه؛ پورجانب الهی، منصوره (1400). نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش بینی اضطراب یادگیری دانش آموزان در همه گیری کووید-۱۹، فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی، (4) 3، 15-26.
قیصری، فاطمه؛ شیرازی؛ محمود (1400). پیشبینی انگیزش تحصیلی بر اساس اضطراب کرونا و سلامت روان در دانشجویان، نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی.
Al-Kumaim, N.H; Alhazmi, A.K; Mohammed, F; Kazem, N.A; Shabbir, M.S; Faeze, y. (2021). Exploring the Impact of the COVID-19 Pandemic on University Students’ Learning Life: An Integrated Conceptual Motivational Model for Sustainable and Healthy Online Learning. Sustainability, 13(2), 25-46.
Andrade, M. S. (2019). International students in English-speaking universities: Adjustment factors. Journal of Research in International Education, 5(2), 131-154.
Bar-On, R., (2014). Emotional intelligence: An integral part of positive psychology. African Journal of Psychology Vol 40, Pages 54-62.
Duan, L. Shao, X. Wang, Y. Huang, Y. Miao, J. Yang, X. Zhu, G. (2020). An investigation of mental health status of children and adolescents in China during the outbreak of COVID-19. J. Affect. Disord. 275, 112–118.
Harjule, P. Rahman, A. Agarwal, B. (2021).A cross-sectional study of anxiety, stress, perception and mental health towards online learning of school children in India during COVID-19. J. Interdiscip. Math. 24, 411–424.
Hasan, A & Bao, H. (2020). Pedagogical Agents in an Adaptive E-learning System. SAR Journal of Science and Research. 3, 24–30. https:// doi. org/ 10. 18421/ SAR31-04.
Li, H., Andrew, J., and Wei-Jun, J., (2017). Academic risk and resilience for children and young people in Asia, Educational Psychology, Vol 37 (No 8), Pages 921-929. DOI: 10.1080/01443410
Mangal, S. and Mangal, S., (2018). The Emotional Intelligence Inventory. Agra National Psychology Corporation.
Morinaj, J. and Hascher, T. (2020). School alienation and student well-being: A cross-lagged longitudinal analysis. European Journal of Psychology of Education Vol 34 Pages 273–294.
Nayak J.T. Haight, D.T. Emerson, D.J.;Mauldin, S.; Wood, B.G. (2021). Resilience as a coping strategy for reducing departure intentions of accounting students. Account. Edu. 29, 77–108.
Needham, MA: Allyn and Bacon Klang N, Olsson I, Wilder J, Lindqvist G, Fohlin N and Nilholm C (2020) A Cooperative Learning Intervention to Promote Social Inclusion in Heterogeneous Classrooms. Front. Psychol. Vejmelka, L.; Matkovi´c, R. Online interactions and problematic internet use of croatian students during the covid-19 pandemic.Inf. J. Environ. Res. Public Health 2021, 12, 399
Sakiz, H. and Raiha, A., (2019). Academic Achievement and Its Relationship with Psychological Resilience and Socio- Demographic Characteristics International journal of school and educational psychology Vol 7(No 4), 263-273.
Son C, Hegde S, Smith A, Wang X, Sasangohar F. (2020). Effects of COVID-19 on college students’ mental health in the United States: interview Survey Study. J Med Internet Res. 22(9): e212-796. doi:10.2196/212796.
Vighnarajah & Alias, N. A. (2018). Special Issue on the Assessment of Diversity in Higher Education.International Journal of Teacher Education and Professional Development, 1(2), 19-30.
Yang C, Chen A, Chen Y (2021) College students’ stress and health in the COVID-19 pandemic: The role of academic workload,separation from school, and fears of contagion. PLoS ONE 16(2): 246-676.
Zimmermann, M. Bledsoe, C. Papa, A. (2021). Initial impact of the COVID-19 pandemic on college student mental health: A longitudinal examination of risk and protective factors. Psychiatry Res, 305, 114-254.