ساعدی، نرگس و سعدی پور، اسماعیل. (1396). تأثیر یادگیری الکترونیکی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7 (4) 129-111.
صفا، لیلا و آذر نژاد، کریم. (1396). تأثیر مؤلفههای صلاحیت حرفهای بر عملکرد شغلی آموزش گران هنرستانهای کشاورزی استانهای شمال غرب کشور. مدیریت آموزش کشاورزی، 9 (41) 146-130.
عباسی، مریم، بصیری، ایرج و آزادی، فاطمه. (1397). نقش کاربرد محتوای الکترونیکی در تسهیل، تسریع و تثبیت یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی. پویش در آموزش علوم انسانی، 4 (13) 11-1.
کریمیان، زهرا. (1399). تأثیر مدرسه تابستانی یادگیری الکترونیکی با رویکرد ترکیبی بر دانش، مهارت و نگرش دانشجویان شرکت کننده. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 12 (2) 49-39.
محمدی مهر، مژگان، ملکی، حسن، عباس پور، عباس و خوشدل، علیرضا، (1390). جستاری بر شایستگیهای موردنیاز یادگیری مادامالعمر در دانشجویان پزشکی عمومی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11 (8) 916-903.
ملایی نژاد، اعظم (1391). صلاحیتهای حرفهای مطلوب دانشجو معلمان دوره آموزش ابتدایی. نوآوریهای آموزشی، 11 (44) 62-33.
Affouneh, S. Salha, S. Burgos, D. Khlaif, Z. N. Saifi, A.G., Mater, N., & Odeh, A. (2020). Factors that foster and deter STEM professional development among teachers. Science Education, 104 (5) 857-872.
Bay, D.N. (2020). Investigation of the relationship between self-efficacy beliefs and classroom management skills of pre-school teachers. International Electronic Journal of Elementary Education, 12 (4) 335-348.
Blaskova, M., Blasko, R., Matuska, E., & Rosak-Szyrocka, J. (2015). Development of Key Competencies of University Teachers and Managers. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 182, 187-196.
Calderon-Mafud, J.L., & Pando-Moreno, M. (2018). Role of Authentic Leadership in Organizational Socialization and Work Engagement among Workers. Psychology, 9 (01) 46.
Da’as, R.A. (2021). School principals’ skills and teacher absenteeism during Israeli educational reform: exploring the mediating role of participation in decision-making, trust and job satisfaction. Journal of Educational Change, 22, 53-84.
GABELAIA, I., & BUCOVETCHI, O. (2020). THE RELEVANCE OF CORPORATE E-LEARNING/E-TRAINING FOR JOB DEVELOPMENT: CRAFTING CULTURE AND EVOLVING YOURSELF. eLearning & Software for Education, 1.
Martínez-Cerdá, J.F., Torrent-Sellens, J., & González-González, I. (2020). Socio-technical e-learning innovation and ways of learning in the ICT-space-time continuum to improve the employability skills of adults. Computers in Human Behavior, 107, 105753.
Mayer, R.E. (2020). Searching for the role of emotions in e-learning. Learning and Instruction, 70, 101213.
Naim, A., Hussain, M.R., Naveed, Q.N., Ahmad, N., Qamar, S., Khan, N., & Hweij, T.A. (2019, April). Ensuring interoperability of e-learning and quality development in education. In 2019 IEEE Jordan International Joint Conference on Electrical Engineering and Information Technology (JEEIT) (pp. 736-741). IEEE.
Papay, J.P., Taylor, E.S., Tyler, J.H., & Laski, M.E. (2020). Learning job skills from colleagues at work: Evidence from a field experiment using teacher performance data. American Economic Journal: Economic Policy, 12(1), 359-88.
Turdieva, N.S. (2021). Didactic conditions for the formation of attitudes toward education as a value among primary school pupils. Middle European Scientific Bulletin, 10.