اخوان، م و دوست محمدی، م. (1389). پیمایشی در مورد وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه آموزش و نشر الکترونیکی در دبیرستانهای شهر تهران. نشریه پژوهش و توسعه فن آوری، 2 (1)، 151-173.
ثمری، ع و آتشک، م. (1388). تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، 4 (1)، 11-21.
ثمری، ع و آتشک، م. (1388). تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. فن آوری آموزش، 4(1)، 11-21.
زمانی، ب؛ ببری، ح و موسوی، س. (1389). عوامل مرتبط با نگرش دانشجویان علوم پزشکی اصفهان به پذیرش یادگیری از طریق تلفن همراه با استفاده از مدل پذیرش فناوری. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 9 (2)، 110-117.
سبزی، ر؛ مهدیزاده، ح؛ و اسلام پناه، م. (1389). بررسی میزان آمادگی دانش آموزان دورهی متوسطه برای بهکارگیری آموزش الکترونیکی مطالعه موردی - شهرستان اسلام آباد غرب. پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی یادگیری و آموزش الکترونیکی، تهران.
سرکار، س. (1391). نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش عالی قرن بیست و یکم. کاوشگر علم، 1 (1)، 30-41.
سعادتطلب، آ؛ فتحی، ک؛ فراستخواه، م و خراسانی، ا. (1392). طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی نسبت به آموزش و بهسازی اعضای هیئت علمی: مدلی برآمده از نظریهای داده بنیاد. نشریه پژوهش در نظامهای آموزشی، 7(23)، 1-45.
شاه بیگی، ف؛ و نظری، س. (1390). آموزش مجازی: مزایا و محدودیتها. مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد. 6 (1). 47-54.
صبوری، س؛ صباغیان، ز؛ و فتحی واجارگاه، ک. (1390). بررسی مشکلات و چالشهای آموزش مجازی دانشگاههای شهر تهران از نظر مدیران آموزش مجازی، ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی، تهران.
عباسی، ف؛ حجازی، ا و حکیمزاده، ر. (1399). تجربه زنده معلمان مدارس ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانش آموزان (خوشحال): یک مطالعه پدیدارشناسی، مجله تحقیقات در آموزش، 8(3)؛ 1-24.
علیزادهفرد، س و صفاری نیا، م. (1399). پیشبینی سلامت روان بر اساس اضطراب و همبستگی اجتماعی ناشی از بیماری کرونا. پژوهشهای روانشناسی اجتماعی، 9 (36)، 129-141.
قراری، م؛ محمدی، ر؛ و قربانی، م. ( 1399). بررسی آسیبها و چالشهای شیوع بیماری کرونا بر آموزش. مجله تخصصی اپیدمیولوژی ایران، 16 (19)؛37-29.
مهدی زاده، ح؛ اسلام پناه، م و سبزی، ر. (1389). بررسی میزان آمادگی دانش آموزان دورهی متوسطه برای بهکارگیری آموزش الکترونیکی مطالعه موردی - شهرستان اسلام آباد غرب. پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی یادگیری و آموزش الکترونیکی، تهران.
مولائی قولنجی، ی. (1399)، بررسی چالشها و مشکلات تدریس فضای مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا از دیدگاه معلمان، اولین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت، میناب.
Di Pietro G, Biagi F, Costa P, Karpiński Z, Mazza J. (2020). The likely impact of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature and recent international datasets. Publications Office of the European Union; 2020 Jun.
Hakami Z, Khanagar SB, Vishwanathaiah S, Hakami A, Bokhari AM, Jabali AH, Alasmari D, Aldrees AM. (2019). Psychological impact of the coronavirus disease 2019 (COVID‐19) pandemic on dental students: a nationwide study. Journal of dental education. 85(1); 494-503.
Lipsitch M, Swerdlow DL, Finelli L. (2020). Defining the epidemiology of Covid-19—studies needed. New England journal of medicine; 382(1); 1194-6.
Onyema EM, Eucheria NC, Obafemi FA, Sen S, Atonye FG, Sharma A, Alsayed AO. (2020). Impact of Coronavirus pandemic on education. Journal of Education and Practice; 11(2); 108-21.
Reimers FM, Schleicher A. (2020). A framework to guide an education response to the COVID-19 Pandemic of 2020. OECD. Retrieved April; 14(2):16-24.
Ross DA. (2020). Creating a “quarantine curriculum” to enhance teaching and learning during the COVID-19 pandemic. Academic Medicine. Apr 22.