احمدزاده کرمانی، ر. (1399). بازاندیشی در فرهنگ و رسانه تهران: چاپار.
ادیبی، م. (1394). بررسی رابطه میزان استفاده از سامانههای اجتماعی (مجازی) و مهارتهای مدیریت زمان با افت تحصیلی، پایانامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت.
https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/04e46f862bc2d895524caa5e21a41978
امیدوار، ا. ع و صارمی، ع. ا (1381). اعتیاد به اینترنت: توصیف، سبب شناسی، پیشگیری، درمان و مقیاسهای سنجش اختلال اعتیاد به اینترنت، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی پردیس، مشهد: انتشارات تمرین.
باقری، م. یمینی، م و ریاضی، ع. (1388). راهکارهای یادگیری و انگیزهای زبان آموزان ایرانی در یک کلاس الکترونیکی آموزش زبان. آموزش مهارتهای زبان (علوم اجتماعی و انسانی شیراز), 1(1 (پیاپی 4/58)), 1-35.
حقیقی، م. ع و علیمردانی، م. م. (۱۳۸۰). الگویی برای تنظیم وقت مدیریت به همراه توصیههای کاربردی. تهران: نشر عالم.
زارع، ز. انصاری راد، پ. صفاری بروجنی، م و حسن زادگان رودسری، م. (1396). اثربخشی آموزش الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی. آموزش پژوهی, 3(10 ), 9-30.
زارعی زوارکی، ا و رضایی، ع. (1390). تاثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش, انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. اندازه گیری تربیتی, 2(5), 0-0.
سیاری، ح. لطفی پور، پ و کاظم پور، ا. (1391).تأثیر آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 8(23):2-1.
شاه بیگی، ف و نظری، س. (1390). آموزش مجازی: مزایا و محدودیتها. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد, 6(1 (پیاپی 4)), 47-54.
https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=149412
کیوه، ا. (1393). تأثیر آموزش مدیریت زمان بر انگیزه و یادگیری دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه غیردولتی صالحان، پایانامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، تهران
https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/5c8120de9c849bfca8e3993e201bb6c4
فیروزبخت، س و لطیفیان، م. )1397 (بررسی نقش واسطهای تاب آوری در رابطه بین قالبهای ارتباطی خانواده و خود تنظیمی انگیزشی. مجله روانشناسی، 22(1)117 -100.
ضیغمیان، ف. (1397). بررسی تاثیر تدریس مبتنی بر یادگیری مشارکتی از نوع جیگ ساو بر کفایت اجتماعی دانش آموزان، جامعه شناسی آموزش و پرورش،9: 27-12.
عابدینی، ی و مختاری، م م. )1394(مدل علی روابط انگیزه پیشرفت و عملکرد زبان انگلیسی: نقش واسطهای و فراشناختی کمک طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 3( 11)16 -7.
مرادی، الف. ضرغامی همراه، س. (1400). تنگناها و راهبردهای بهکارگیری شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانشآموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعهای پدیدارشناسانه. نشریه نوآوریهای آموزشی،78(20):60-35.
http://ensani.ir/file/download/article/1634546804-10321-78-2.pdf
مشایخی،ف. (1395)، بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت زمان بر استفاده هدفمند از شبکههای اجتماعی مجازی در دانشجویان، پایانامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/8dbe7b4b5f7b1e6d57cee23b4346f88a
وطن خواه، م و سامانی، س. (1395). رابطه بین ابعاد کمال گرایی و هدفهای پیشرفت با نقش واسطهای انگیزه پیشرفت در ورزشکاران حرفهای. روشها و مدلهای روانشناختی، 7(24)127-103.
Aghakasiri Z, Fazelian P. (2006) Evaluation of virtual education programs of Tehran universities from the perspective teachers and students [MA thesis]. Tarbiat Moalem University، Tehran.
Bhargava, V.P., (1994). Manual for Achievement Motive Test, Agra: National Psychological Corporation.
Givehki F. Teaching modern methods of distance education in higher education. In: Safari J, Fahimitabar H, Darb Joshghani A. Proceedings of the first conference of National Development of Virtual Universities Payam-Noor- Kashan. Kashan: Morsal Publication; 2004; 41.
Moghnian D, Banici P. New outlooks of virtual education. Tehran: Shahrab, Ayandesazan publication. 2006.
Pezeshki M Z, Shojaeefar E. (2020). The necessity of urgent low-cost epidemiological studies with a short duration about the role of BCG vaccine in preventing and controlling of COVID-19 in Iran. Payesh.; 19 (2):139-144.
Sepahan Amlashi F, Gilani N, Besharat S. (2020). Does Local or National Quarantine May Save More Lives in Iran during COVID-19 Epidemic? Iranian Journal of Public Health; 28(49): 6-125. https://ijph.tums.ac.ir/index.php/ijph/article/view/20562/6773
Slavin, R. E. (2006). Educational Psychology: Theory and Practice (8th ed.). Boston: Pearson.
Yaghoobi1A, Mohagheghi H, Yousef ZadeM, Ganji K, & Olfatii N. (1394) The effect of time management training on test anxiety and academic achievement motivation among high school students, Journal of school psychology; 3(1):145-53.
Ravari A, Alhani F, Anooshe M, Khlilabadi T. (2008) How students study time management, J Kerman Univ Med Sci;11(1):76-84. (Persian)