سعیدی، بهاره، افکاری، فرشته، سعادتمند، احمد. (1400). چالشهای آموزش آنلاین دوره اول ابتدایی در مقایسه با آموزش حضوری و کرونا، نهمین کنفرانس بینالمللی پژوهش در روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی، https://civilica.com/doc/1262070
غزنوی، بهنام، دولتدوست، محمد. (1400). بررسی تاثیر کرونا بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان ابتدایی(مطالعه موردی تنگ تامرادی)، سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی، فقه و حقوق و علوم اجتماعی،https://civilica.com/doc/1250841
فتحنژاد، کوروش، امیریانزاده، مژگان. (1401). آسیبشناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانشآموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو. فصلنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، شماره 29، 34-22.
کمال، محمدحافظ. (1401). چالشهای های نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهرستان فراهان. چهارمین کنفرانس بینالمللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری ،https://civilica.com/doc/1523444
مصیبی اردکانی، ملیحه، رضاپور میرصالح، یاسر، بهجتی اردکانی، فاطمه. (1400). مشکلات و چالشهای آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی.
فصلنامه آموزش پژوهی، شماره 27، -30-14.
قربانینژاد، مهدیه. (1399). تاثیر بحران کرونا بر افت تحصیلی دانشآموزان مدارس شهر رفسنجان. هفتمین کنفرانس ملی پژوهش در علوم اجتماعی و روانشناسی ایران، https://civilica.com/doc/1226786
اکبری، حامد، خداوردیزاده، نرجس. (1395). ابعاد ارزیابی پورتالهای دانشگاهی در نظام آموزشی، سومین کنفرانس بینالمللی یافتههای نوین علوم و تکنولوژی، https://civilica.com/doc/594227
References
Al Lily, A. E., Ismail, A. F., Abunasser, F. M., & Alqahtani, R. H. A. (2020). Distance education as a response to pandemics: Coronavirus and Arab culture. Technology in society, 63, 101317.
Bao, W. (2020). COVID-19 and online teaching in higher education: A case study of Peking University. Human Behavior and Emerging Technologies, 2(2), 113-115.
https://doi.org/10.1002/hbe2.191.
Eidi, A. & Delam, H. (2020). Internet addiction is likely to increase in home quarantine caused by coronavirus disease 2019 (COVID 19). Journal of Health Sciences & Surveillance System, 8(3), 142-143.
Fauzi, I., & Khusuma, I, H, S. (2020). Teachers’ Elementary School in Online Learning of COVID-19 Pandemic Conditions. Jurnal Iqra’: Kajian Ilmu Pendidikan, 5(1), 58-70.
https://doi.org/10.25217/ji.v5i1.914.
Rangiwai, B., & Simati-Kumar, B. (2020). A plan for online teaching and learning for the Master of Applied Indigenous Knowledge (MAIK) programme in Māngere: Responding to COVID-19. Te Kaharoa, 15(1), 1–14.
Wang LS, Wang YR, Ye DW, Liu QQ. (2020). A review of the 2019 Novel Coronavirus (COVID-19) based on current evidence.